Kėta janė disa rreshta qė burojnė nga
ndjenja e dėlirėsisė dhe sinqeritetit.
Ėshtė ky aksion i meremetimit tė asaj qė ka
filluar tė ndryshket nė konstruktin e terbijes.
Nėse do, thuaj se kėto janė pėshpėritje
vėllazėrore pėr ti shėruar zemrat e sėmura. Apo thuaj se
kėto janė fjalė tė guximshme pėr demaskimin e pretendentėve.
I shkrova kur fillova tė dėgjoj disa zėra tė vrazhdtė qė i
shqetėsojnė veshėt e thirrėsve aktivė, qė edhe ashtu janė
mjaftė tė shqetėsuar. I kufizojnė lėvizjet e tyre duke i
pėrēmuar dhe ofenduar, ndėrsa ambiciet e tyre orvaten ti
likuidojnė me kamėn e helmuar tė fjalėve sharėse. Kėta zėra
nuk vijnė nga armiku i haptė apo nga mynafiku i njohur. Kėta
janė zėra tė njerėzve qė sė bashku me tė mirėt shtyhen me
supet e tyre dhe me ta qėndrojnė nė tė njėjtin istikam, nė
atė tė shėrbimit tė fesė.
Mirėpo, kėta
tejkaluan kufijtė nė padrejtėsi ndaj vėllezėrve tė tyre dhe
i goditėn me shigjetat e tyre tė drejtuara gjithandej.
Pretendojnė se nė ēdo gjė ia qėllojnė dhe se e vėrteta ėshtė
nėn ēallmat e tyre, andaj tė gjerėn e ngushtuan shumė.
Allahut orvaten ti afrohen me injorancė, gjithsesi duke
i shqetėsuar vėllezėrit e vet, duke menduar se kjo ua ngre
autoritetin tek Allahu, sikur tė mos e kishin dėgjuar fjalėn
e tė Dėrguarit: Allahu e pranon vetėm tė bukurėn.
·
Kush e blen gjuhėn e kritikuesit
dhe e lidhė me rrip?!
Arabėt nė kohėn e injorancės i ndėshkonin
poetėt ofendues, duke ua lidhur gjuhėn me rrip tė lėkurės
ose u bėnin atyre ndonjė tė mirė, ashtu qė e detyronin qė tė
ndalej nga sharjet dhe ofendimet, me njė fjalė, sikur tia
kishin lidhur gjuhėn me atė veprim. Kur erdhi Islami, i
Dėrguari e aprovoi kėtė veprim me rastin e shpėrndarjes sė
presė sė luftės sė Hunejnit kur tha: Shkurtojani kėtij
gjuhėn! d.m.th.: heshteni me dhurata.
Umer b. Hatabi
e vazhdoi kėtė traditė nė rastin e Hutajes
i cili filloi ta ofendojė pa masė Zuburkan b. Bedėr et
Temimiun (Allahu qoftė i kėnaqur me tė!), me ērast e shau
shumė, por Umeri mendoi se ajo ėshtė lėvdatė, derisa nuk e
pyeti Hasan b. Thabitin se a ėshtė duke e sharė apo
lavdėruar, e ai i tha: O prijės i besimdrejtėve, jo qė e
ka sharė, por e ka sakatuar me fjalėt:
Lėri gjėrat e larta, mos
udhėto pas tyre,
Dhe rri ulur se ti je ai
qė ushqehesh dhe vishesh.
Me kėtė rast Umeri e burgosi nė Medine, por
Hutajeh iu lut me fjalėt:
Ēfarė do tė thuash pėr
disa zogj tė sapoēelur
Tė mbetur vetėm, pa ujė e
pa bimė,
Atė qė i ushqente e ke
futur nė njė gropė tė errėt
Andaj, fal mbi ty o Umer,
qoftė ai shpėtim!
Atėherė Umeri
e nxori nga burgu dhe ia ndaloi qė ti ofendonte dhe fyente
njerėzit me poezitė e tij, por ai iu ankua se nėse nuk
merrem me poezi, familja do tė mė vdesin nga uria. Umeri me
kėtė rast, mbrojti nderin e muslimanėve nga ofendimet e
kėtij me tremijė dėrhemė.
Pėr kėtė mori besėn prej tij dhe ai nuk ofendoi askėnd me
poezinė e tij, derisa vdiq Umeri.
Kush do ta
mbrojė sot nderin e dijetarėve dhe thirrėsve nga ofenduesi,
i cili ėshtė barrikaduar nė shpellėn e pasivėve qė fytyrat e
tyre i kanė shmangur nga dhimbjet e umetit dhe thonė: sa i
mirė ky ujė i ftohtė pėr tu freskuar dhe pėr tė pirė. Sa
herė qė kalon nga njė grup i thirrėsve, ai e zgjedh viktimėn
e vet, e gjuan me njė raketė etiketash tė hidhura qė
lansohet nga goja e tij me shpejtėsi tė madhe, sikur del
shigjeta matanė cakut, pastaj e lė atė nė mes tė rrugės duke
thėnė: largoni pengesėn nga rruga, sepse kjo ėshtė prej
degėve tė imanit.
·
Mes fshehjes sė krimeve tė
mėkatarėve dhe demaskimit tė thirrėsve
Zemra
pikėllohet dhe shpirti ngushtohet nga pamjet e njė
devotshmėrie shumė tė zbehtė dhe tė tejdukshme, i zoti i sė
cilės jeton nė njė rreth shumė tė ngushtė tė praktikimit
formal tė mėsimeve islame. Ai sillet vėrdall nė kėtė
vorbull, duke mos patur rast qė imani i tij tė depėrtojė
thellė nė zemrėn e tij dhe tė reflektojė me moral tė lartė
dhe sjellje tė ēiltėr. Tė kėtillėve ua drejtoi i Dėrguari
(Paqja dhe shpėtimi i Allahut qoftė mbi tė!) thirrjen: O ju
qė (pretendoni se) besuat me gjuhėt tuaja, ndėrsa imani
akoma nuk ka depėrtuar nė zemrat tuaja, mos i pėrgojoni
muslimanėt dhe mos hulumtoni nė tė metat e tyre!
Njeriu nuk
mundet pa u ēuditur me Ebu Bekrin kur, sipas asaj qė
transmeton Abdurrezaku, thotė: Sikur tė mos gjeja asgjė
pėr ta mbuluar vjedhėsin, imoralistin dhe pirėsin e alkoolit
pėrveē petkut tim, do ta zhvishja atė e do ti mbuloja me
tė. Ndoshta Ibėn Hubejre e ka kuptuar mirė kėtė thėnie
tė Ebu Bekrit kur ka thėnė: Mundohu ti mbulosh
mėkatarėt, sepse paraqitja e mėkateve tė tyre ėshtė turp pėr
tė gjithė muslimanėt, e mė e rėndėsishmja ėshtė mbulimi i
turpit.
Njė zemėr e madhe dhe e mėshirshme si ajo e
Ebu Bekrit kishte gjerėsi tė mjaftueshme pėr ti strehuar
kriminelėt, ndėrsa nė zemrat e disa njerėzve sot nuk ka
vend, madje as pėr sukseset e vėllezėrve tė tyre. Pėr kėtė
arsye ata nuk duan tjetėr vetėm se tė hulumtojnė pėr tė
zbuluar tė metat e tyre. O Allah, sa ēudi e madhe!
Sufjan b.
Husajni ishte njė herė duke ndenjur me Ijas b. Muauijen. Nė
njė moment kaloi afėr tyre njė njeri, tė cilin Sufjani
filloi ta pėrmend pėr tė keq. Ijasi e pyeti: A ke luftuar
kundėr bizantinėve? Ky i tha: Jo. E pyeti pėr sė dyti: A
ke luftuar kundėr mongolėve? Ky u pėrgjigj: Jo. Me kėtė
rast Ijasi ia dha njė leksion tė cilin Sufjani nuk e harroi
kurrė, me fjalėt: Prej teje janė tė qetė bizantinėt dhe
mongolėt, a nuk do ta lėsh tė qetė vėllain tėnd musliman?!
Edhe dijetari
Abdurrahman Abdulhalik (Allahu e ruajt!) i demaskon
pretendimet e rreme, me tė cilat kohė tė gjatė ngritin zėrin
disa, gjoja fetarė, duke nėpėrkėmbur nė kėtė mėnyrė nderin e
thirrėsve aktivė. Ai i demaskon ato me fjalėn e tij:
Muslimanėt vazhdimisht deri nė ditėt e sotme janė
ballafaquar me dukurinė e paraqitjes sė atyre tė cilėt
pretendojnė se e ndihmojnė fenė dhe e flasin tė vėrtetėn. Tė
kėtillėt i lėnė tė qetė idhujtarėt, tė shfrenuarit,
jobesimtarėt dhe ata qė promovojnė amoralitet, ndėrsa lapsat
dhe gjuhėt e tyre i kanė angazhuar tek muslimanėt. Madje ka
prej tyre tė atillė qė nuk preokupohen me tjetėr gjė
pėrveēse me thirrėsit nė rrugėn e Allahut, duke i kritikuar,
sharė dhe etiketuar ata. Pėr disa arsye tė kėtilla tė
cilat ata i shohin si kundėrvajtje e ato nė tė vėrtetė nuk
janė kundėrvajtje ata e trajtojnė tė lejuar nderin e
thirrėsve, e marrin nėpėrkėmbė atė, hulumtojnė sekretet e
tyre dhe nuk gjejnė tjetėr vepėr tė mirė pėr tė praktikuar
pėrveē pėrēarjes sė tyre, mbushjes sė zemrave tė njerėzve me
urrejtje ndaj tyre dhe orvatjes pėr ti larguar njerėzit
prej tyre.
·
A duhet tė nėpėrkėmbet nderi pėr
hir tė Allahut?!
Dukuria e
vrasjes nga zjarri mik nuk ėshtė gjė e re, por rrėnjėt e saj
shtrihen deri nė kohėt e hershme, kur ato i zbuloi muhadithi
i kėtij umeti Ebu Hurejre (Allahu qoftė i kėnaqur me tė!) e
u ngrit pėr ti kėshilluar ata tė cilėt i orientuan fokuset
e tyre pėr tė gjetur lėshimet e vėllezėrve tė tyre, me
ērast tha: Dikush prej juve e vėren qimen nė syrin e
vėllait tė vet, ndėrsa nuk e vėren trungun nė syrin e vet.
Ndrėsa Ibnul
Kajimin (Allahu e mėshiroftė!) e pėrshkon ndjenja e ēudisė
dhe habisė nga pretendentėt e devotshmėrisė, tė cilėt i
zhveshėn shpatat e fjalėve tė tyre pėr tė copėtuar mishin e
vėllezėrve, duke mos i kursyer madje as tė vdekurit. Ai
thotė: Ka shumė njerėz tė cilėt i sheh se u ruhen tė
kėqijave dhe tė ligave, ndėrsa gjuha e tyre bėn masakėr nė
tė gjallėt dhe tė vdekurit, ndėrsa ai aspak nuk vret mendjen
se ēfarė flet.
Ibnul Ethiri nė librin e tij El Kamil
shėnon ngjarjen e vrasjes sė halifes sė drejtė Uthman b.
Afanit me ērast shėnon: ...ndėrsa Amėr b. El Hamak kėrceu
mbi gjoksin e Uthmanit, derisa akoma kishte frymėn e fundit
dhe e goditi me thikė nėntė herė, duke thėnė se tri tė parat
janė pėr hir tė Allahut, ndėrsa gjashtė tė fundit janė pėr
shkak tė urrejtjes qė kam pasur nė zemėr ndaj tij. Pastaj
deshėn tia presin kokėn por ndėrhynė gruaja dhe shėrbėtorja
e Uthmanit duke klithur dhe ata e lanė...
Dijetari
Muhamed Ahmed er Rashid (Allahu e ruajt!) duke komentuar
kėtė, thotė: Kėsisoj armiqtė e Islamit gjithnjė dėshirojnė
qė tė kėpusin kokėn e xhematit (bashkėsisė) dhe tia thyejnė
brinjėt organizimit tė tij, ndėrsa justifikimi ėshtė pėr
Allahun siē shprehet Ibėn el Hamak. Dhe me kėtė klithje
pėr Allahun u dėmtuan me mijėra e mijėra djem tė rinj,
pjesėmarrės tė kėtij procesi tė pėrmirėsimit nė tė djeshmen
e afėrt, u ndaluan shumė njerėz, u zbuluan shumė sekrete dhe
u mbushėn shumė burgje. Sikur tė ishin tė sinqertė do tė
thoshin sikur tha Ibėn el Hamak: ... ndėrsa gjashtė tė
fundit janė pėr shkak tė urrejtjes qė kam patur nė zemėr
ndaj tij.
Kjo madje nuk dallon shumė prej praktikės sė disave, tė
cilėt sot llogariten se i takojnė lėvizjes sė dauas. Ndėrsa
pyetja vazhdon tė mbetet: A ishte tėrė ajo, vėrtetė pėr
Allahun?!
·
Mos i harroni tė mirat e
njėri-tjetrit
Disa sėmundje tė fshehta qė burojnė nga
epshi, zilia, edukata e mangėt si dhe dija shumė modeste
mund ta bėjė atė qė vjen mė vonė qė tė harrojė vlerat e mė
tė hershmit nė thirrje nė rrugė tė Allahut, urdhėrim nė tė
mirė dhe ndalim nga e keqja, kohėn e kaluar nė burgjet e
zullumqarėve, kėshillat qė ia ka drejtuar mėkatarit, librin
e dobishėm qė e ka shpėrndarė, madje edhe vetėm prezantimin
e tij nė aktivitetet e mirėsisė pėr tė rritur numrin e
muslimanėve. Ajo qė mė sė tepėrmi i brengos zemrat e pastra
besimtare dhe i irriton shpirtrat e qetėsuar janė sjelljet e
kėqija dhe tė pavend tė atyre qė pretendojnė se kanė dije
dhe janė tė mirė me rastin e gabimit tė dijetarit tė njohur
apo thirrėsit tė pranuar, i cili e ka dėshmuar veten me
kohėn e gjatė tė kaluar nė aktivitetin islam. Me kėtė rast
ata e nėpėrkėmbin nderin e tij, i shqyejnė tė gjitha
mbulesat pėrreth tij, duke i shpallur tė pavlefshme tė
gjitha vlerat e tij, kjo madje duke qenė se tė kėtillėt
akoma nuk janė pjekur as nė ide e as nė menēuri. Sa e sa
shkurtabiqė tė kėtillė i hasim duke bėrė padrejtėsi e
mizori, duke shpifur akuza kundėr personaliteteve qė janė
simbole tė dauas dhe mendjes sė ndritur tė cilėt pėr Allahun
kanė sakrifikuar ēdo gjė tė vlefshme qė kanė patur nė dorė:
kohėn, pasurinė dhe gjakun dhe hoqėn dorė nga kėnaqėsitė e
kėsaj bote nė kohėn kur kėta kritikues ziliqarė bėnin gara
rreth dynjasė dhe shpejtonin pas mjegullės sė epsheve tė
tyre, duke mos u brengosur pėr asgjė.
Mos e teproni me qortime, mos paēi baba ju
as babai juaj!
Ose plotėsoni atė qė ata kanė plotėsuar
Tė rinj qė nga Kurani nuk kanė nxėnė
pėrmendėsh mė tepėr se kaptinat e shkurtra, dije kanė pak
ndėrsa tė kuptuar edhe mė pak, shumė vonė e njohėn Allahun,
nė anėn tjetėr mendojnė se ata dhe dijetarėt plotė pėrvojė
tė dauas janė tė barabartė. Ata nuk janė tė vetėdijshėm se :
Nuk ėshtė i barabartė ai prej jush qė sakrifikoi para
ēlirimit dhe luftoi, kėta janė nė pozita mė tė larta se ata
qė sakrifikuan dhe luftuan mė pas. (Hadid, 10)
Sejid Kutbi e
ka njė shpjegim tė bukur rreth kėsaj pjese tė ajetit kur
thotė: Ai qė sakrifikon dhe lufton derisa akideja ėshtė e
persekutuar, ndihmėtarėt janė tė paktė, ndėrsa nė horizont
nuk duket ndonjė shpresė, fuqi apo mirėqenie, nuk ėshtė
sikur ai qė sakrifikon dhe lufton derisa akideja ėshtė e
siguruar, ndihmėtarėt janė tė shumtė, ndėrsa fitorja ėshtė e
kapshme.
·
Metodologji selefite por pak kush
kupton
Ku janė ata qė pretendojnė se ia duan tė
mirėn fesė, njėkohėsisht duke hulumtuar gabimet e thirrėsve
qė mezi presin tė hasin nė tė metat e tyre, ku janė tė
tillėt qė tė dėgjojnė atė qė ka thėnė Ibnul Kajimi duke
sqaruar metodologjinė pėr vlerėsimin e njerėzve, me ērast
thotė: Prej rregullave tė fesė dhe urtėsisė ėshtė se ai
person, tė mirat e tė cilit janė tė shumta dhe tė mėdha e qė
njėkohėsisht ka dhėnė kontribut tė ēmuar pėr Islamin, atij
mund mos ti merret parasysh ajo qė i merret parasysh
tjetrit dhe atij mund ti falet ajo qė nuk mund ti falet
tjetrit, sepse gabimi ėshtė ndyrėsi, ndėrsa uji kur arrin
sasinė e madhe (kul-letejn) nuk ndotet, gjė qė nuk ėshtė
rasti me ujin e paktė, i cili nuk duron as ndyrėsinė mė tė
vogėl.
Kėtė e dėshmon
edhe fjala e tė Dėrguarit qė i ka thėnė Umerit (Allahu qoftė
i kėnaqur me tė!): Ku e di ti, ndoshta Allahu i ka shikuar
pjesėmarrėsit e Bedrit dhe u ka thėnė: Bėni ētė doni se ua
kam falur.
Kjo ishte arsyeja pse nuk e ekzekutoi personin i cili kishte
spiunuar nė dėm tė tij dhe tė muslimanėve, me ērast kishte
bėrė krim tė madh, por i Dėrguari me kėtė rast njoftoi se ai
person kishte marrė pjesė nė luftėn e Bedrit. Prej kėsaj
kuptohet se tė merituarit e ndėshkimit ekziston, por arsyeja
e mosekzekutimit ėshtė pjesėmarrja e atij personi nė atė
ngjarje tė madhe, ndaj ai gabim i madh u fal pėrballė
veprave tė mira qė kishte bėrė ai.
Nė kėtė
kontekst janė edhe disa fjalė qė meritojnė tė shkruhen me
ngjyrė ari, tė cilat i ka pėrmendur Ibnul Kajim nė librin e
tij Ilamul-muuekiin, ... Ai qė ka sado pak
njohuri nė fe dhe realitet e di, padyshim, se njeriu i madh,
i cili nė Islam ka kaluar kohė dhe ka lėnė gjurmė tė mira, i
cili nė mesin e muslimanėve gėzon autoritet, mundet qė i
kėtilli tė gabojė dhe tė ketė ndonjė tė metė, porse ato i
falen, madje mund edhe tė shpėrblehet pėr mundin qė ka
dhėnė, andaj nuk lejohet, assesi, qė ato tė meta ti
eksponohen apo tė diskutohet dhe cėnohet autoriteti i tij nė
zemrat e muslimanėve.
Para tij e ka
sqaruar shumė mirė kėtė metodologji selefite Seid b. El
Musejebi (Allahu e mėshiroftė!) duke potencuar nevojėn e
respektimit tė atyre qė kanė paraprirė me vepra tė mira:
Nuk ka asnjė fisnik, as dijetar, as njeri i mirė e qė nuk
ka tė meta, porse disa njerėzve nuk bėn tu pėrmenden tė
metat. Ai qė ka tė mira mė shumė se tė meta, tė metat i
falen pėr shkak tė tė mirave.
Paramendoje
Muhamed b. Sirinin duke tė tėrhequr nė njė kėnd tė xhamisė
dhe duke tė kėshilluar me pėshpėritje: Do ti bėje
padrejtėsi vėllait tėnd po qe se ia pėrmend atė mė tė keqen
qė di pėr tė dhe ia fsheh tė mirat. pastaj citon:
...e njerėzve mos ua leni mangut atė qė u takon.
(Shuara, 183)
Dijetari dhe
reformatori i njohur Muhamed b. Abduluehab ka patur
pėrjetime tė pakėndshme me kėtė lloj tė armiqve tė suksesit
qė me padurim i presin gabimet dhe rrėshqitjet e tė tjerėve,
andaj u ka thėnė me fjalė shumė tė qarta: ...kur tė
verifikoni se vėrtetė kam gabuar shpalleni atė, por mos i
hidhni nė ujė tė gjitha tė mirat, pėr shkak tė njė gabimi
apo njėqind, apo dyqind gabimeve. Unė nuk e konsideroj veten
se jam i pagabueshėm.
Sa shumė e
prish dėlirėsinė dhe pastėrtinė e mirėsjelljes mėnyra e
vrazhdėt e shpalosjes sė tė vėrtetės, mohimit tė sė keqes
dhe refuzimit tė gabimit! Nuk e di, tė kėtillėt a kanė patur
rast tė dėgjojnė (apo lexojnė) kėshillėn qė imam Shafiu i ka
dhėnė shokut dhe nxėnėsit tė tij El Muzeniut, kur ky i
fundit nė njė rast pat thėnė: Filani ėshtė gėnjeshtar i
madh. Shafiu i tha: O Ibrahim, vishi pak shprehjet
tua me petka tė mirėsjelljes. Mos thuaj: gėnjeshtar i madh,
por thuaj: hadithi (transmetimi dhe fjala) i tij nuk ėshtė i
pranueshėm.
Sikur tė ishte imam Shafiu qė ti edukonte kėta tė
ngutshmit, tė cilėt zanat tė vetin e kanė bėrė gabimin e tė
tjerėve, qė nuk perfeksionojnė tjetėr vetėm kritikat dhe
etiketimet qė u bėjnė vėllezėrve tė tyre thirrės dhe me kėtė
mburren nė uljet e pėshpėritjes dhe ēnderimit.
·
Mos u bė pjesėmarrės nė derdhjen e
gjakut tė dauas
Sa e sa artikuj tė vėrtetė janė shkruar,
prapa tė cilėve qėndron e pavėrteta dhe me to janė larguar
me dhjetėra dhe qindra njerėz nga tė dėgjuarit e tė vėrtetės
prej filanit.
Sa e sa artikuj tė dėmshėm janė shkruar dhe
i kanė dekurajuar njerėzit nga librat e autorėve tė
dėshmuar, e me kėtė i kanė privuar nga njė hajėr i madh.
Sa e sa herė janė mbyllur dyer tė hajrit si
pasojė e gjesteve dhe fjalėve tradhtare dhe planeve
dashakeqe qė janė thurur nė errėsirėn e natės.
Sa e sa projekte tė dauas janė ndalur pėr
shkak tė ndonjė etikete tė pamatur, tė lansuar nga arsenali
i ndonjė adoleshenti nė llogari tė bartėsve tė projektit.
Sa e sa duar tė liga janė zgjatur
padrejtėsisht dhe e kanė varrosur aktivitetin islam pėr sė
gjalli qysh nė djep.
Sa e sa pranga e pengesa janė vendosur pėr
shkak tė shkrimit tė lapsit tė dikujt, qė gjithsesi nuk ka
qenė pėr Allahun.
Dėgjoje thėnien e tabiiut tė besueshėm e
besnik Ebu Mabed el Xhuhenij (Allahu e mėshiroftė!) pėr ta
kuptuar mė mirė atė qė them: Nė njė tubim mėsimi qė u mbajt
me qėllim tė vetėdijesimit dhe aftėsimit tė gjeneratės sė re
tė burrave tė shtetit islam, qė do tė sanonin pasojat e
fitnes, ligjėroi edhe Abdullah b. Akim (Ebu Mabed el
Xhuhenij) dhe me njė fjali e pasqyroi tėrė pėrvojėn e
njerėzve tė sinqertė: Nuk do tė marr pjesė nė asnjė komplot
pėr derdhjen e gjakut tė hafifes pas Uthmanit.
Kjo vėrtetė ishte njė fjalė shumė e rėndė
dhe prekėse... Tė gjithė u befasuan nga kjo thėnie. Tė
gjithė tė pranishmit filluan tė shkėmbejnė shikime, duke u
ēuditur ēfarė ėshtė duke folur ky njeri i mirė. Ēfarė mėkati
ka bėrė ky plak i dėlirė dhe i pafajshėm, i cili kurrė nuk e
ka ngritur shpatėn e tij kundėr Uthmanit? Ēfarė ka qė e
akuzon veten me akuzė tė cilėn nuk e meriton? Njėri mė
guximtar e pyeti: O Ebu Mabed, a ke marrė pjesė nė atė
komplot? Ky u pėrgjigj: Mendoj se tė pėrmendurit e tė
kėqijave tė njeriut ėshtė pjesėmarrje nė komplot pėr
derdhjen e gjakut tė tij.
Ai e akuzon
veten dhe ia ngarkon njė pjesė tė pėrgjegjėsisė pėr gjakun e
derdhur tė Uthmanit, ngase u bind se ajo qė ai kishte
menduar se ėshtė e vėrtetė, u keqpėrdor nga njė grup
keqbėrėsish deri nė atė masė saqė e mbytėn halifen Uthman
(Allahu qoftė i kėnaqur me tė!)
Shpresoj se e ke kuptuar mesazhin:
Mos bashkėvepro pėr derdhjen e gjakut tė
dauas.
Mos bashkėvepro pėr derdhjen e gjakut tė
dauas me fjalė tė kėqija dhe akuza kundėr vėllezėrve tė tu,
prej tė cilave ata janė tė pafajshėm.
Mos bashkėvepro pėr derdhjen e gjakut tė
dauas, duke i hulumtuar gabimet dhe lėshimet e thirrėsve mė
qėllim tė poshtėrimit tė tyre, vetėm pse nuk pajtohesh me ta
nė ndonjė detaj.
Mos bashkėvepro pėr derdhjen e gjakut tė
dauas me pėrgojim apo shpifje nė llogari tė atyre qė i
prijnė asaj.
Mos bashkėvepro pėr derdhjen e gjakut tė
dauas, duke u dhėnė armiqve rast qė tė pėrēajnė radhėt e
muslimanėve.
Mos bashkėvepro pėr derdhjen e gjakut tė
dauas, duke e spiunuar vėllain tėnd tek zullumqarėt apo
kundėrshtarėt e paskrupullt.
·
Nė vend tė pėrfundimit, vėlla i
nderuar
Nėse je prej atyre qė i ka mashtruar
shejtani ndonjėherė dhe e ke shpėrfillur nderin e dijetarėve
tė devotshėm dhe thirrėsve aktivė, strehohu nė njė xhami tė
vjetėr me zemrėn tėnde, qaj pėr mėkatin tėnd dhe shpalle
teuben tėnde tė sinqertė, pas sė cilės nuk do tė devijosh
kurrė dhe pėrsėrit me pėrulje dhe devotshmėri: O Zoti ynė,
na fal neve dhe vėllezėrit tanė qė na paraprinė me iman dhe
nė zemrat tona mos le urrejtje pėr ata qė besojnė. Ti o Zoti
ynė je i butė dhe i mėshirshėm. (Hashėr, 10)
Ndėrsa nėse je prej atyre qė padrejtėsisht e
kanė akuzuar dhe i kanė shpifur mos u ndal as pėr njė
moment, sepse misioni yt ka shumė nevojė pėr atė moment, por
largohu prej tij, duke thėnė me zė tė dėgjueshėm: Nėse ti e
zgjatė dorėn tėnde pėr tė mė vrarė mua, unė nuk do ta zgjas
dorėn time pėr tė tė vrarė ty. Unė i frikėsohem Allahut,
Zotit tė botėve. (Maide, 28)
Shkėputur nga faqja: Sajdul-feuaid
Mutib b. Ferhan el Kahtani
Pėrktheu: Ekrem Avdiu