Njėherė Ebu Hurejre (Allahu qoftė i kėnaqur me tė!)
ishte duke kaluar nė tregun e Medines. Ai u ndal aty dhe
thirrri: O tregtarė, ēfarė ju bėri juve tė paaftė?.
Ata pyetėn: Pse, o Ebu Hurejre? Ebu Hurejre u
tha: Atje, trashėgimia e Muhamedit (salallahu alejhi
ue selem) ėshtė duke u ndarė, kurse ju qėndroni kėtu!
Pse nuk shkoni dhe nuk e merrni pjesėn tuaj nga ajo
trashėgimi? Ata thanė: Ku
ashtu?
Ai
tha: Nė xhami. Ata qė ishin nė treg dolėn duke
shpejtuar pėr nė xhami. Ebu Hurejre ndaloi pėr t`i
pritur derisa tė kthehen. Kur u kthyen, u tha atyre:
Ēfarė keni? Ata thanė: O Ebu Hurejre, ne
shkuam nė xhami dhe hymė brenda, por nuk pamė se diēka
ėshtė duke u ndarė. Ebu Hurejre i pyeti:
A nuk e patė nė xhami askėnd?
Ata
thanė: Po, pamė njerėz qė
faleshin, disa tė tjerė qė lexonin Kuranin dhe disa tė
tjerė qė mėsonin hallallin dhe haramin.
Ai u tha: Mjerė ju, kjo
ėshtė trashėgimia e Muhamedit (salallahu
alejhi ue selem).
Po,
profetėt nuk kanė lėnė trashėgimi dinar ari dhe dėrhem
argjendi, por kanė lėnė diturinė; kush merr nga ajo
trashėgimi, ai ka marrė pasuri tė vlefshme dhe ai do tė
shpėtojė.
Po tė
ishte pasuria, peshoja me tė cilin maten njerėzit ose
vlerėsohen, atėherė profetėt do tė ishin mė tė pasurit
dhe mė tė merituarit tė posedojnė pasuri, pasi ata ishin
tė zgjedhurit e Allahut tė Lartėsuar. Por, jo dituria
ėshtė peshoj me tė cilėn vlerėsohet njeriu dhe me anė tė
diturisė njeriu e realizon si duhet qėllimin se pse
ėshtė krijuar dhe jeton nė kėtė botė.
Njeriu
sado qė tė ketė pasuri dhe tė merret me punėt e kėsaj
bote, ai patjetėr duhet tė interesohet tė fitojė dituri
dhe tė interesohet t`i shtojė njohuritė nga dituritė e
dobishme qė me kėtė ta ngrejė veten e tij. Ky ishte edhe
qėllimi i Ebu Hurejres me kėtė rast. Qė njerėzit gjatė
jetės sė pėrditshme, duke ngarendur pas punėve dhe
obligimeve tė pėrditshme, mos tė harrojnė vlerėn reale
pas tė cilės duhet dhe ia vlen tė shkojmė dhe tė
interesohemi.
Ėshtė e domosdoshme pėr njeriun tė mėsojė gjėrat
esenciale tė fesė sė tij qė ta njohė Krijuesin e tij dhe
tė mėsojė si ta adhurojė Atė, ti pėrmirėsoj sjelljet,
veprat dhe moralin qė e manifeston dhe me kėtė ta shtojė
afrimin e tij me Allahun e Lartmadhėruar. Nė Kuran Ai
thotė: Thuaj! A janė tė
barabartė ata qė dinė dhe ata qė nuk dinė? Po, vetėm tė
zotėt e mendjes marrin mėsim. Zumer, 9.
Kurse Muhamedi (salallahu alejhi ue selem) thotė:
Kush merr rrugė pėr tė kėrkuar dituri
Allahu ia hap njė rrugė nga rrugėt e xhenetit. Vėrtet
engjėjt i shtrijnė krahėt mbi kėrkuesin e dijes nga
kėnaqėsia e veprės qė e bėn.
Pėrgatiti: Alaudin Abazi
23.02.2007