Paramendo
veten se e ke blerė njė makinė tė pėrdorur dhe pas njė
kohe nė njėrėn nga ulėset e saj poshtė ke gjetur njė
pjesė ari mjaftė tė shtrenjtė, vlera e sė cilės
tejkalon edhe ēmimin e vetė makinės.
Apo,
paramendo veten se ke blerė njė shtėpi dhe derisa ishte
duke u marrė me disa punė pėr tė rregulluar atė, nė njė
qosh tė fshehur tė shtėpisė ke gjetur njė sasi tė
hollash apo edhe disa gurė tė ēmuar me vlerė tė madhe.
A do tė
bėheshe aq modest ndaj vetes dhe ta kėrkoje pronarin e
tyre e tia ktheje?
Apo do ta
konsideroje pasuri tė fituar nga ti, pasi pronari nga i
cili ke blerė makinėn ose shtėpinė nuk di gjė pėr to. Do
tė ishte lehtė ta arsyetoje veten, posaēėrisht me
argumentin logjik se po ti takonte kjo pasuri pronarit,
atėherė ai nuk do ta harronte. Kush do tė harronte njė
pasuri kaq tė madhe dhe nuk do ta kėrkonte nėse e
humb...
Para se
tė lė tė gjykosh vetė nė kėtė situatė tė shkojmė dhe tė
shohim njė ndodhi pėr tė cilėn tregon Resulullahu (salallahu
alejhi ue selem) e tė shohim dallimin e madh ndėrmjet
atij qė ka ambicie tė pėrgatitet pėr kėtė botė dhe
ndėrmjet atij qė pėrkujdeset tė parapėrgatitet duke
grumbulluar zahire qė do t`i nevojiten pas shkuarjes nga
kjo botė.
Buhariu
dhe Muslimi shėnojnė nga Ebu Hurejre (Allahu qoftė i
kėnaqur me tė!) se Muhamedi (bekimi dhe paqja qofshin
mbi tė!) ka thėnė: Me njė rast njė njeri bleu nga njė
tjetėr njė shtėpi. Ai i cili bleu shtėpinė gjeti njė qyp
me lira nė kėtė shtėpi. Ky shkoi te pronari nga i cili e
kishte blerė shtėpinė dhe i tha: Merre arin tėnd, pasi
unė nga ti kam blerė shtėpinė dhe jo arin. Por, pronari
i cili ia kishte shitur shtėpinė dhe tokėn nuk e pranoi
dhe i tha: Unė ta kam shitur tokėn dhe atė ēfarė ka nė
tė. Nga ky mospajtim u detyruan tė kėrkojnė zgjidhje te
njė person tjetėr. Ai, para se tė gjykojė, i pyeti se a
keni fėmijė? Njėri u pėrgjigj se kishte njė djalė, kurse
tjetri kishte njė vajzė. Ai u propozoi qė djalin ta
martojnė me vajzėn dhe kjo pasuri tė jetė pėr ata dy sė
bashku.
Secili
nga kėta tė dy nuk e kanė marrė arin pėr vete nga
devotshmėria dhe frika qė kishin qė tė mos depėrtojė
pasuri haram nė shtėpitė e tyre, ose, sė paku, pasuri qė
ishte e dyshimtė. Prandaj edhe nga kjo rezultoi
besnikėria e ndėrsjellė qė t`i bashkojnė fėmijėt e tyre
nė njė familje tė ndershme nga prindėr tė ndershėm.
Padyshim qė edhe pasardhėsit e kėsaj familjeje do tė
jenė tė ndershėm dhe tė mirė.
Kėshtu
vepruan ata, qė zemrat e tyre i kishin tė pastra, tė
sinqerta, kurse po tė na ndodhte kjo neve, si do tė
vepronim, kur zemrat na janė pėrlyer me tė kėqija,
lakmi, epshe tė pangopura, lusim Allahun e Lartėsuar tė
mos na sprovojė me ndonjė gjė qė nuk do tė ishim nė
gjendje ta pėrballim si duhet...!
Alaudin
Abazi
16.02.2007