Diskutim rreth disa parashenjave tė lindjes sė Pejgamberit alejhi selam
19.12.2009 15:00:19

Rrėfimet, ėshtė interesante, ndikojnė shumė, edhe pse shpeshherė janė pjellė e imagjinatės, lirisht lexo famėkeqe tė njerėzve tė pasionuar pas gjėrave tė kota. Mjerisht, nė kėtė grackė ranė si viktima edhe disa biografė tė jetės sė Pejgamberit alejhi selam, edhe pse qėllimet e tyre janė diametralisht tė kundėrta me ato tė rrėfimtarėve qė pėrmendėm.

Kėto rrėfime me avancimin dhe pėrparimin e teknologjisė informative nė vend qė tė merrnin fund e sė vėrtetės t’i lihej vendi i saj, kanė marrė hov dhe vrull saqė ėshtė e pamundur tė hulumtosh pėr tematika tė ngjashme e tė mos hasėsh mė sė shumti nė to. Kjo, siē kanė pėrmendur shumė dijetarė, ėshtė vetėm njė imazh i injorancės sė muslimanėve nė raport me fenė e tyre
1.

Kėshtu, sa herė qė vjen muaji Rebiul Evvel, muaji i lindjes sė krijesės mė tė nderuar tek Allahu i Madhėruar, rishfaqen nė skenėn e muslimanėve, edhe ashtu tė mjerė, “rrėfime” qė e ngulfasin atė. Ato ndizen si njė zjarr qė nėn vello tė shndritjes dhe ndriēimit tė personalitetit tė Pejgamberit alejhi selam, e tymosin dhe e njollosin atė. Ato e zhvendosin vėmendjen nga ajo sė cilės nuk duhet t’i ndahemi kurrė dhe qė llogaritet si dėshmi kryesore dhe mė sfiduese e pejgamberisė sė tij alejhi selam, nė gjėra qė faktet vėrtetojnė tė kundėrtėn.


Fjalėn e kam pėr ndėrlidhjen e lindjes sė Pejgamberit, alejhi selam me disa fenomene natyrore, qė kinse paskan paralajmėruar pėr ardhjen e tij. “Rrėzimi i 14 pirgjeve nga kėshtjella e Kisrasė nė Persi, fikja e zjarrit qė me shekuj e kanė adhuruar farisejėt nė Indi, rrėzimi i kishave rreth liqenit Sava pasi mė pare ai ėshtė tharė”, etj, janė disa prej atyre rrėfimeve qė nuk janė verifikuar si tė vėrteta dhe qė si te tilla nuk ia vlejnė tė pėrmendėn nė ligjėratat tona. Ajo qė prej tyre ėshtė vėrtetuar ėshtė vetėm rasti i Emines, qė nė ėndėrr ka parė njė dritė tė ketė dalė prej saj dhe tė ketė ndriēuar vendet pėrreth
2.

Ky artikull modest synon sqarimin e sė vėrtetės nga e kota pėrkitazi me kėto rrėfime.

1. Drita...

Prej atyre rrėfimeve shumė tė pabaza dhe tepėr ofenduese pėr Pejgamberin alejhi selam ėshtė edhe drita, e cila ėshtė rrėfyer ne dy raste; njėrin shumė negativ e tjetrin pozitiv:


A) Para lindjes, ku ai ishte dritė nė ballin e babait, Abdullahut
3. Ja edhe njė version i kėtij rrėfimi. “Ishte njė grua nga Hath’ami, e cila e prezantonte veten e saj gjate kohės sė haxhit. Ishte e bukur dhe me vete kishte ushqim kinse pėr shitje. I shkoi Abdullahut dhe i tha: “Unė nuk po e bart kėtė ushqim pėr ta shitur pse kam nevojė pėr para, por po shikoj nėse mund ta gjej ndonjė burrė tė pėrshtatshėm. Nėse ta merr mendja pėr mua, ja ku mė ke.” Abdullahu i tha: “Rri kėtu derisa tė kthehem.” Shkoi tek familja dhe atje pati kontakt me Eminėn, e cila mbeti me barrė me Muhammedin alejhi selam. Kur u kthye tek gruaja, ajo kinse nuk po e njihte Abdullahun. “Nuk je ti ai qė unė po pres. Ai kishte njė dritė nė ballė, qė ty nuk po ta shoh”, i tha gruaja.

Imam Dhehebiu ka thėnė: “Kėto hadithe dhe tė ngjashmet nuk pranohen, forca e transmetuesve refuzohet dhe ata cilėsohen tė dobėt”, derisa recensenti i El Bidaje ve’n Nihaje ka thėnė: “Forma sipėrfaqėsore e tij (rrėfimit) tregon pėr falsitet dhe apokrifizėm...”
4

Si mund tė thuhet njė gjė e tillė pėr njė personalitet siē ishte Muhamedi alejhi selam dhe si mund tė vėrtetohet pejgamberia e njė Pejgamberi siē ishte Muhamedi alejhi selam me rrėfime si ky? Kjo mund tė jetė ofendim por lavdėrim apo parashenjė e pejgamberisė nuk ka gjasa tė jetė.

Kurse drita qė Eminia pa nė ėndėrr ėshtė vėrtetuar. Taberaniu transmeton se Pejgamberi alejhi selam ka thėnė:

“ورأت أمي في منامها أنه خرج من بين رجليها سراج أضاءت له قصور الشام

"Nėna ime ka parė njė dritė t’i ketė dalė prej nėn kėmbėve, qė ka shndritur pallatet e Shamit.”5

Ndriēimi i pallateve tė vendeve dhe Basrasė, sipas Maxhid Sulejman Dudin,  pa dyshim sė pėrfaqėson faktin e pėrhapjes sė madhe tė rrezeve tė besimit (monoteist), tė cilat burojnė nga duart e Pejgamberit Fisnik nė Ujdhesėn Arabe dhe paraqesin zhdukjen e errėsirės sė padrejtėsisė, e cila ishte zhvilluar nė kohėn kur mendja (e pastėr), dituria (burimore dhe e mirėfilltė) dhe besimi (monoteist) mungonin
6.

B) Pas lindjes.

Edhe kėtu kemi njė nėnndarje. Nėse bėhet fjalė pėr dritėn qė ka parė Eminia, nėna e Muhamedit alejhi selam, atėherė ajo ėshtė vėrtetuar. Imam Ahmedi transmeton nga El Irbad b. Sarije njė hadith, ku pėrveē tė tjerash qėndron:

“إِنَّ أُمَّ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ رَأَتْ حِينَ وَضَعَتْهُ نُورًا أَضَاءَتْ مِنْهُ قُصُورُ الشَّامِ

"...nėna e tė Dėrguarit tė Allahut, kur e lindi atė, pa njė dritė prej sė cilės u ndriēuan pallatet e Shamit7

Kurse sa i pėrket asaj se ka qenė nur qė nuk ka pasur hije, siē qėndron edhe nė mevlud
8, ėshtė diē qė bie ndesh edhe me Kuranin Famėlartė. Si mund tė jetė i tillė kur ai ishte njeri prej gjakut, mishit e eshtrave, ishte i krijuar nga babai dhe nėna?! Ai ishte siē ishin edhe Profetėt; hante, pinte, martohej, sėmurej, gėzohej, hidhėrohej... Thotė Allahu i Madhėruar:

“قُلْ إِنَّمَا أَنَا بَشَرٌ مِّثْلُكُمْ يُوحَى إِلَيَّ أَنَّمَا إِلَهُكُمْ إِلَهٌ وَاحِدٌ

"Thuaj: "Unė jam vetėm njeri, sikurse edhe ju, mua mė shpallet se vetėm njė Zot ėshtė Zoti juaj...”9

Madje vetė ai alejhi selam e ka mohuar njė gjė tė tillė dhe duke rrėfyer pėr materien e krijimit tė krijesave jep kėtė sqarim:

“خُلِقَت المَلائِكَةُ مِن نُورٍ ، وَخُلِقَ إِبلِيسُ مِن نَارِ السَّمومِ ، وَخُلِقَ آدَمُ عَلَيهِ السَّلامُ مِمَّا وُصِفَ لَكُم

“Melaiket janė krijuar nga nuri, Iblisi ėshtė krijuar nga flaka e fortė e zjarrit, kurse Ademi alejhi selam ėshtė krijuar ashtu siē u ėshtė pėrshkruar juve.”10

Aludimi profetik sigurisht se mund tė jetė edhe nė kėto ajete kuranore ku pėrshkruhet krijimi i njeriut dhe xhinėve:

“وَلَقَدْ خَلَقْنَا الإِنسَانَ مِن صَلْصَالٍ مِّنْ حَمَإٍ مَّسْنُونٍ وَالْجَآنَّ خَلَقْنَاهُ مِن قَبْلُ مِن نَّارِ السَّمُومِ وَإِذْ قَالَ رَبُّكَ لِلْمَلاَئِكَةِ إِنِّي خَالِقٌ بَشَراً مِّن صَلْصَالٍ مِّنْ حَمَإٍ مَّسْنُونٍ

“Ne krijuam njeriun nga balta e argjilės sė zezė e tė prishur (me erė tė keqe) (tė formuar-tė trajtuar-mesnun). 27. E xhinėt i krijuam mė parė nga zjarri, nga flaka e fortė. 28. Dhe (pėrkujto) kur Zoti yt engjėjve u tha: "Unė po krijoj njeriun nga balta e tharė, e zezė e me erė.”11

Pra, pėrderisa Muhamedi alejhi selam ka qenė trup, atėherė ai edhe hije duhet tė ketė pasur patjetėr.
12

Por, nėse me dritė (nur) ėshtė pėr qellim misioni i tij qė nxori njerėzimin nga errėsira nė dritė, pra domethėnia alegorike, atėherė kjo ėshtė e vėrtetė. Thotė Allahu i Madhėruar:

“وما كان لبشر أن يكلمه الله إلا وحيا أو من وراء حجاب أو يرسل رسولا فيوحي بإذنه ما يشاء إنه عليم حكيم وكذلك أوحينا إليك روحا من أمرنا ما كنت تدري ما الكتاب ولا الإيمان ولكن جعلناه نورا نهدي به من نشاء من عبادنا وإنك لتهدي إلى صراط مستقيم صراط الله الذي له ما في السماوات وما في الأرض ألا إلى الله تصير الأمور

“Nuk ka asnjė njeri qė t'i ketė folur All-llahu ndryshe, vetėm se me anė tė frymėzimit, ose pas ndonjė perdeje, ose t'i dėrgojė tė dėrguar (melek), e ai t'i shpallė me lejen e Tij atė qė do Ai. Vėrtet, Ai ėshtė mė i larti, mė i urti. Po kėshtu me urdhrin tonė Ne tė shpallėm edhe ty shpirtin (Kur'anin). Ti nuk ke ditur ēka ėshtė libri (Kurani) as ē'ėshtė besimi, por Ne atė e bėmė dritė me tė cilėn e vėmė nė rrugė tė drejtė atė qė dėshirojmė prej robėrve tanė. Nė tė vėrtetė, edhe ti udhėzon pėr nė rrugėn e drejtė. Nė rrugėn e Allahut, tė cilit i takon ēka ka nė qiej dhe ēka ka nė tokė, e ta dini se tė gjitha ēėshtjet janė me vullnetin e Allahut.”13


2. Rrėzimi i 14 pirgjeve nga kėshtjella e Kisrasė nė Persi


Ėshtė thėnė se kinse me lindjen e Muhamedit alejhi selam u rrėzuan katėrmbėdhjetė pirgje tė kėshtjellės sė Kisrasė
14 nė Persi, por rezultoi tė jetė lajm i gabuar. Ky lajm u komentua si rrėzim i fronit dhe kalim i pushtetit nga Kisraja tek muslimanėt. Madje, shifrėn e 14 pirgjeve e kanė komentuar me rrėzimin e katėrmbėdhjetė mbretėrve, i fundit prej tė cilėve u nėnshtrua nė kohėn e Omerit nėn komandėn e Sa’d b. Ebi Vekkasit, Allahu qoftė i kėnaqur me ta, nė betejėn e njohur tė Kadisijjes
15.

Muhamed El Gazali nė librin e tij Fihu’s Sireh me recensim tė haditheve nga Muhammed Nasiruddin el Albani, kėtė ngjarje e klasifikon si tė fabrikuar dhe aspak tė vėrtetė.
16


3. Fikja e zjarrit tė mexhusėve


Sipas rrėfimeve, ai zjarr nuk ishte fikur qė prej njė mijė vitesh
17. Kur lindi Muhamedi alejhi' selam, ai zjarr u fik
18

Edhe pse qe komentuar mire
19, si parashenjė e fikjes sė dritės sė zymtė tė politeizmit
20, megjithatė, ajo nuk ėshtė vėrtetuar me dėshmi tė sakta. Shumė dijetarė bashkėkohorė kėto gjėra tė transmetuara nga Bejhekiu e tė pėrfshira nė shumė libra nga tė tjerėt i kanė cilėsuar tė pabaza21.


4. Shterja e liqenit Sava dhe rrėzimi i kishave


Shumė biografė kanė pėrmendur se me rastin e lindjes sė Muhamedit alejhi selam ishte shterė liqeni Sava,
22 qė pėr pasojė kishte rrėzimin e kishave. SafijuRrahman El Mubarekfuri23 duke cituar Muhamed Gazaliun mbėshtet mendimin e pavėrtetėsisė sė tyre24.

Muhammed Nasiruddin Albani nė Sahihu’s Sireti’n Nebevijjeh thotė: “Lėkundja e pallatit tė Kisrasė (Cezarit) dhe rrėzimi i 14 pirgjeve; fikja e zjarrit; ėndrra e Mubidhanit (pėr shkatėrrimin e fronit), e gjėra tė tjera janė tė pavėrtetuara.”


Kurse Dr. Ekrem Dija el Umerijj nė librin e tij Es Siretu’n Nebevijjetu’s Sahihah, 1/98/101, thotė: “...Po kėshtu janė transmetuar informacione apokrife dhe tė fabrikuara rreth paralajmėrimit tė tyre pėr lindjen e Muhamedit alejhi selam: rrėzimi i disa putave nė Mekė, lėkundja e pallatit dhe rrėzimi i pirgjeve tė Kisrasė, fikja e zjarreve tė mexhusėve, shterja e liqenit Sava, ėndrra e Mubidhanit...etj
25.

Kėto nuk janė tė vetmet, ekzistojnė edhe rrėfime tė tjera, por ne u mjaftuam me sqarimin e tyre, meqė janė mė shumė tė pėrhapura nė mesin e njerėzve. 


Pėrfundimisht


A ka nevojė Muhamedi alejhi selam pėr vėrtetimin e pejgamberisė sė tij me gėnjeshtra sikur kėto? Ēfarė na bėn tė jepemi pas tyre kur, siē thotė Muhamed Gazali
26, Muhamedi alejhi selam nuk ka nevojė pėr to? Madje ai asnjėrėn prej tyre nuk e tha me gojėn e vet. Ēudi, ndoshta sipas kėtyre rrėfimtarėve nuk e ka ditur njė gjė tė tillė.

Kėto janė shpifje,
27 ndaj, duhet ditur se pejgamberia e tij nuk vėrtetohet me gjėra tė tilla por me fakte tė prera. A nuk mjaftojnė citatet e Kuranit dhe hadithet autentike pėr tė dėshmuar vėrtetėsinė e pejgamberisė sė tij? Thotė Allahu i Madhėruar:

“لَّـكِنِ اللّهُ يَشْهَدُ بِمَا أَنزَلَ إِلَيْكَ أَنزَلَهُ بِعِلْمِهِ وَالْمَلآئِكَةُ يَشْهَدُونَ وَكَفَى بِاللّهِ شَهِيداً

“(Jehuditė i thanė se nuk tė besojmė nė shpallje Muhamedit) Por All-llahu dėshmon pėr atė qė t'u zbrit ty, atė ta zbriti sipas dijes sė Vet, edhe engjėjt dėshmojnė, po mjaft ėshtė Allahu dėshmues.”28

“إِذَا جَاءكَ الْمُنَافِقُونَ قَالُوا نَشْهَدُ إِنَّكَ لَرَسُولُ اللَّهِ وَاللَّهُ يَعْلَمُ إِنَّكَ لَرَسُولُهُ وَاللَّهُ يَشْهَدُ إِنَّ الْمُنَافِقِينَ لَكَاذِبُونَ

“Kur tė erdhėn ty hipokritėt, tė thanė: "Ne dėshmojmė se vėrtet ti je i Dėrguar i Allahut!" E, Allahu e di se ti je i Dėrguar i Tij, por Allahu dėshmon se hipokritėt janė rrenacakė (kur thonė ashtu).”29

Ebu Hurejra transmeton se Pejgamberi alejhi selam ka thėnė:

“إِنَّ مَثَلِي وَمَثَلَ الْأَنْبِيَاءِ مِنْ قَبْلِي كَمَثَلِ رَجُلٍ بَنَى بَيْتًا فَأَحْسَنَهُ وَأَجْمَلَهُ إِلَّا مَوْضِعَ لَبِنَةٍ مِنْ زَاوِيَةٍ فَجَعَلَ النَّاسُ يَطُوفُونَ بِهِ وَيَعْجَبُونَ لَهُ وَيَقُولُونَ هَلَّا وُضِعَتْ هَذِهِ اللَّبِنَةُ قَالَ فَأَنَا اللَّبِنَةُ وَأَنَا خَاتِمُ النَّبِيِّينَ

“Shembulli im dhe i Profetėve para meje ėshtė sikur shembulli i njė njeriu qė ndėrton njė shtėpi tė mirė dhe tė zbukuruar, por nė njė qoshe tė saj lė zbrazėt njė vend sa njė tullė. Njerėzit e vizitojnė atė dhe iu pėlqen shumė, por mungesa e tullės i bėn tė pyesin: “Pėrse nuk ėshtė vėnė edhe kjo tullė?” Unė jam ajo dhe unė jam i fundit – vula e Profetėve.”30

O Zot! Na dhuro dituri tė vėrtetė, e cila na udhėheq nė rrugėn drejt kėnaqėsisė Sate dhe na largo nga rruga e cila tėrheq pas hidhėrimin Tėnd!

 

Sedat Islami
5.4.2009


1 El Ehadith el mevduah vel kasas el mekdhubeh el munteshere bejnel muslimine ale’l intnernet, parathėnia, www.almehskat.net.
2
Sahihu’l xhamii, 224.
3 http://saaid.net/Minute/m62.htm
4
Ekzistojnė edhe versione tė tjera tė pėrmendura nga autori, por nuk e pashė tė rrugės t’i pėrmend meqė edhe ashtu ato nuk janė shumė tė njohura nė mesin tonė, madje edhe punimi nė shqip ėshtė version i shkurtuar


Në emër të Allahut, Mëshiruesit, Mëshirëplotit!

Paqja dhe bekimi i Allahut qoftë mbi të Dërguarin Muhamed, mbi familjen e tij dhe mbi pasuesit e tij!

 

Të nderuar vizitorë!

Ju njoftojmë se përkohësisht nuk mund t'u përgjigjemi më pyetjeve të dërguara prej jush.

Ju shprehim falënderimin dhe mirënjohjen tonë për letrat tuaja dhe ju kërkojmë ndjesë për pamundësinë  e përgjigjeve.

Vazhdoni të na vizitoni për artikujt e rinj që do të publiklohen në të ardhmen, në dashtë Allahu.

Allahu ju shpërbleftë për mirëkuptimin tuaj.

 

Redaksia

Desktop Poster

Posteri
Shiko galerine

Abonohu

Email adresa juaj:
 

Kursi Islam

Sample image
Kursi Islam pėr biznesmenė dhe tregtarė! Ligjėrata nga hoxhallarė eminent.

Dėgjo Kur'an

Sample image
Dėgjo Kur'an me titrim nė Gjuhėn Shqipe.Poashtu mund t'a zgjedhni recituesin.

Pėr ty motėr

Sample image
www.pertymoter.net | Webfaqe islame, ekskluzive pėr gjininė femėrore.

Na shkruani

Sample image
Opinionet ,sygjerimet apo pyetjet tuaja na dėrgoni nė: pyetje@klubikulturor.com



Tė gjitha drejtat e rezervuara. Klubi Kulturor (c) - 2010