Ebu Seid el Hudrij, Allahu qoftė i kėnaqur me tė, thotė:
Dėgjova tė Dėrguarin e Allahut, lavdėrimi dhe shpėtimi
i Allahut qoftė mbi tė, tė thotė: Kush nga ju sheh
njė tė keqe, le ta ndryshojė me dorė. E, nėse nuk mundet
ta bėjė kėtė, atėherė me gjuhėn e tij dhe nėse nuk
mundet ta bėjė kėtė, atėherė me zemrėn e tij, porse ky
ėshtė imani mė i dobėt. (Shėnon Muslimi)
Ēfarė pėrfitohet nga hadithi:
Pėrgjegjėsia e individit musliman pėr ta ndryshuar tė
keqen.
Muslimani nuk merr pjesė tek e keqja.
Muslimanėt dallohen pėr nga mundėsitė e tyre pėr
ndryshimin e sė keqes.
Besimi (imani) ėshtė disa shkallėsh.
Kush nuk e ndryshon tė keqen as me zemrėn e tij,
kjo paraqet rrezik pėr tė.
Hadithi i 26-tė
Enesi, Allahu qoftė i kėnaqur me tė, thotė se e ka
dėgjuar tė Dėrguarin e Allahut, lavdėrimi dhe shpėtimi i
Allahut qoftė mbi tė, tė thotė: Secili bir i Ademit
ėshtė gabimtar, mirėpo gabimtari mė i mirė ėshtė ai qė
pendohet." (Shėnon Tirmidhiu dhe ibn Maxhe)
Ēfarė pėrfitohet nga hadithi:
Mangėsitė e secilit, sado tė devotshėm qofshin.
Njerėzit dallojnė mes tyre nė nėnshtrim (bindje) dhe nė
mėkate.
Domosdoshmėria e shpejtimit tė pendimit dhe distancimi
nga mėkatet.
Mėshira e gjerė e Allahut tė Lartėsuar.
Obligueshmėria e pendimit pėr tė gjitha mėkatet.
Tė mos e humbim shpresėn ndaj mėshirės sė Allahut tė
Lartėsuar.
Pėrsėritja e pendimit sa herė qė bėhen mėkate.
Hadithi i 27-tė
Aishja, Allahu qoftė i kėnaqur prej saj, thotė: I
Dėrguari i Allahut, lavdėrimi dhe shpėtimi i Allahut, ka
thėnė: Mos i shani tė vdekurit, ngase ata tanimė
kanė shkuar atje ku e kanė pėrgatitur vendin e tyre."
(Shėnon Buhariu)
Ēfarė pėrfitohet nga hadithi:
Tė mos shahen tė vdekurit.
Tė mos u bėhet keq tė gjallėve.
Njeriu do tė japė llogari pėr atė qė ka vepruar.
Dorėzimi i ēėshtjes sė llogarisė sė njerėzve tek Allahu
i Lartėsuar.
Sharja e tė vdekurve nuk u bėn dobi tė gjallėve.