Hytbe

Shkencore
Urtėsi

Ėndėrrat

Ligjėrata

Ilahi

Faqja juaj

Faqja kryesore

Kuran

Hadith
Akide

Fikh

Tefsir

Tema

Pyetje

 

www.albislam.com
 
www.fjalaebukur.com
 
www.ankebut.com
 
www.krenaria.com
 
www.dritaebesimit.com
 
www.audionur.com
 
www.pertymoter.net
 
www.islamgjakova.net
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Sėmundjet seksuale, epidemi tė ēoroditjes seksuale

Sėmundjet seksuale nė kohėn bashkėkohore konsiderohen si mė tė rrezikshmet dhe mė vdekjeprurėset pėr njeriun. Raportet e fundit tė Organizatės Botėrore tė Shėndetėsisė tregojnė se sėmundjet seksuale janė mė tė pėrhapurat nė botė dhe se janė ndėr problemet mė tė rrezikshme me tė cilat ballafaqohen shtetet perėndimore. Numri i tė infektuarve ėshtė nė rritje tė vazhdueshme te tė gjitha moshat, por mė sė shumti te tė rinjtė. Dr. Goldi thotė se ėshtė llogaritur se nė ēdo sekondė infektohen katėr persona nga sėmundjet seksuale nė botė. Kurse Dr. Xhorxh Kusi thotė: “Rastet zyrtare tė njohura nuk e kalojnė njė tė katėrtėn e numrit real tė tė infektuarve.” (“El Emrad el- Xhinsije” dr. Nebil Tavil)
Pėr kėtė problematikė ka shumė ēfarė tė thuhet, por nė kėtė rast do tė ndalemi qė t`i hedhim njė vėshtrim thėnies sė Muhamedit salallahu alejhi ue selem, ku shumė qartė vėrtetohet realiteti i kohės sonė.
Muhamedi salallahu alejhi ue selem thotė: “Nuk do tė paraqitet prostitucioni (kurvėria) nė njė popull, derisa ata ta shfaqin atė haptas nė mesin e tyre, e qė mos tė pėrhapen tek ata epidemi dhe sėmundje tė cilat nuk kanė qenė tė njohura te tė parėt e tyre.”
(Transmeton Ibėn Maxhe dhe Hakimi, i cili e vlerėson tė saktė dhe me kėtė pajtohet edhe Dhehebiu, gjithashtu edhe Albani e cilėson tė saktė nė “Silsile Sahiha”, vėllimi i 1, f. 7, numri i hadithit 106.)

Gjatė dy shekujve tė mėparshėm, njohuritė bashkėkohore tė shkencėtarėve qė studiojnė botėn e mikroorganizmave vėrtetojnė se ekzistojnė grupe bakteresh, gjenesh dhe virusesh, qė nuk transferohen te tjetri vetėm se me anė tė ushtrimit tė akteve seksuale nė mėnyra tė ēoroditura nė mes mashkullit dhe femrės, apo nė mes mashkullit me mashkull dhe femrės me femėr.
Gjithashtu, ata vėrtetojnė se nėse nė njė shoqėri pėrmasa e kėtyre formave tė shthurura tė marrėdhėnieve seksuale ėshtė e pėrhapur, atėherė ajo shoqėri ėshtė e kėrcėnuar nga pandemi tė papara mė herėt pėr shkak se kėto bacile (viruse) vazhdimisht ndryshojnė karakteristikat e tyre dhe kjo e vėshtirėson shėrimin, duke qenė se trupi humb imunitetin dhe nuk ka mundėsi tė mbrohet nga kėto viruse pėr shkak tė ndryshimit dhe paraqitjes sė tyre nė forma dhe me karakteristika tė reja nė tė ardhmen.
Hadithi i lartpėrmendur e paralajmėron kėtė ligj shoqėror tė pėrgjithshėm qė e ka pėrcaktuar Allahu i Lartėsuar, tė cilin shkencėtarėt e sotėm kanė arritur ta zbulojnė. Gjithashtu, ky ligj nuk ka tė bėjė me njė kohė apo shoqėri tė caktuar, por mund tė ndodhė nė ēdo kohė dhe shoqėri.
Pėr ta kuptuar mė qartė hadithin, themi se ėshtė i formuluar nga dy pjesė:
1. Premisa apo kushti paraprak
2. Rezultati apo pasoja dhe efekti (me fjalė tė tjera pėrfundimi)
Premisa apo kushti paraprak ėshtė qė nė njė shoqėri tė pėrhapen forma tė marrėdhėnieve seksuale tė ndaluara, si prostitucioni, aktet seksuale tė ēoroditura (si homoseksualizmi, etj.), duke i legalizuar dhe tė qenėt i kėnaqur me to, pastaj propagandimi i tyre si “liri seksuale”.
Rezultati apo pasoja e kėtyre akteve tė liberalizuara ėshtė lindja e sėmundjeve tė rėnda seksuale dhe pėrhapja e tyre nė formė epidemish shkatėrruese, pastaj shfaqja e tyre e vazhdueshme me forma tė reja nė gjeneratat e ardhshme.
Dr. Shufildi nė librin e tij “Sėmundjet seksuale” thotė: “Nė shoqėri ėshtė pėrhapur toleranca ndaj tė gjitha akteve seksuale. Nuk ka asnjė ndjenjė turpi nga amoraliteti, homoseksualizmi apo ēfarėdo akti seksual tė ēoroditur dhe tė ndaluar. Nė tė kundėrtėn, mjetet e komunikimit (mediat) kanė bėrė qė mashkulli apo femra e martuar tė ndihen tė turpėruar (qė kanė kontakte seksuale me vetėm njė partner). Morali (vetėpėrmbajtja) pėr mashkullin dhe femrėn nė shoqėritė perėndimore ka arritur shkallėn qė na bėn tė na dalin djersė nga turpi. Masmediat nuk pushojnė sė thirruri dhe vazhdojnė tė nxisin “lirinė seksuale”, duke e konsideruar atė si njė gjė tė natyrshme.”

Por cila ishte pasoja e kėsaj?
Paraqitja e sėmundjeve seksuale nė formėn e epidemive, tė cilat shkaktuan humbje dhe dhimbje tė shumta. Nga virusi i Sifilizit, prej momentit qė ėshtė paraqitur pėr herė tė parė nė vitin 1494, bota ka pėrjetuar valė shkatėrruese tė pėrhapjes sė tij si epidemi shkatėrruese nė periudha tė ndryshme. Nė pesė shekujt e mėparshėm ka lėnė tė vdekur me miliona njerėz dhe miliona tė tjerėve ua ka shkatėrruar jetėn. Ky virus vazhdon ta ndryshojė pėrmbajtjen, duke e sulmuar njeriun edhe nė kohėn tonė.
Gonorreja (sėmundje seksuale) prin listėn e sėmundjeve mė vdekjeprurėse. Njė nga sėmundjet seksuale mė tė pėrhapura nė botė, ajo e lė steril atė qė e godet, prandaj edhe quhet sterilizuesi mė i madh nė botė.
Tė rėnda janė tė gjitha sėmundjet seksuale qė lindin dhe vazhdojnė tė lindin nėpėr shoqėritė qė janė larguar nga mėsimet qiellore.
Sė fundi, AIDS-i i frikshėm dhe shkatėrrues, virusi i cili shkatėrron sistemin e imunitetit tė njeriut. Virus i cili shkatėrron organet e njeriut njėrin pas tjetrit, duke shkaktuar vazhdimėsi tė mundimeve dhe dhimbjeve. Kėtė sėmundje njerėzimi nuk e njihte, por si pasojė e shthurjes sė moralit dhe legalizimit tė llojeve tė shėmtuara tė marrėdhėnieve seksuale me pretendimin pėr “liri seksuale”, AIDS-i u shfaq pėr herė tė parė nė vitin 1983. Dhe e tėrė kjo ėshtė vėrtetim i paralajmėrimit tė tė Dėrguarit Muhamed, bekimi dhe paqja qofshin mbi tė.

 

Marrė nga revista “Afak”, nr. 3. me disa ndryshime
Alaudin Abazi
9.11.2007

                                         www.klubikulturor.com