Hytbe

Shkencore
Urtėsi

Ėndėrrat

Ligjėrata

Ilahi

Faqja juaj

Faqja kryesore

Kuran

Hadith
Akide

Fikh

Tefsir

Tema

Pyetje

 

www.albislam.com
 
www.fjalaebukur.com
 
www.ankebut.com
 
www.krenaria.com
 
www.dritaebesimit.com
 
www.audionur.com
 
www.pertymoter.net
 
www.islamgjakova.net
 
www.ilahi-ks.com
 

 
 
 
 
 
 
 
 

“Por do ta ndajė tė keqin prej tė mirit”

Falėnderimet dhe lavdėrimet janė vetėm pėr Allahun. Paqja, mėshira dhe bekimet janė pėr Muhamedin, pėr familjen e tij dhe pėr shokėt e tij deri nė Ditėn e Gjykimit.

Umeti islam nė kėto kohėra po ballafaqohet me sprova tė ndryshme nga armiqtė e pėrbetuar tė Islamit dhe muslimanėve nė njėrėn anė dhe nė anėn tjetėr nga tė pabesėt dhe tradhtarėt brenda pėr brenda shoqėrisė islame, tė cilėt janė edhe bij dhe bija po tė kėsaj shoqėrie.

Gjeneratat e edukuara dhe shkolluara me sisteme sekulariste dhe antiislame janė mobilizuar fort pėr tė sulmuar vlerat dhe parimet islame. Nuk kursehet asgjė qė ėshtė e shenjtė islame; pėrdhoset i Dėrguari i Allahut, nėpėrkėmbet mbulesa e femrės muslimane, etj.. Besimtarėt e mirė terrorizohen dhe etiketohen me lloj-lloj etiketash. Ēdokush e zbulon fytyrėn e vet, nė kėtė mėnyrė dallohen dhe klasifikohen njerėzit, besimtarėt, intelektualėt, studentėt, hoxhallarėt, udhėheqėsit e muslimanėve...

Vėshtirėsia, fatkeqėsia, belaja dhe rrethanat tė tjera tė rėnda qė dalin pėrpara njeriut, dhe qė ai duhet t’i pėrballojė, dallojnė dhe veēojnė tė keqin prej tė mirit. Tė lexojmė sė bashku fjalėt e Allahut tė Lartėsuar:

مَّا كَانَ اللّهُ لِيَذَرَ الْمُؤْمِنِينَ عَلَى مَا أَنتُمْ عَلَيْهِ حَتَّىَ يَمِيزَ الْخَبِيثَ مِنَ الطَّيِّبِ وَمَا كَانَ اللّهُ لِيُطْلِعَكُمْ عَلَى الْغَيْبِ وَلَكِنَّ اللّهَ يَجْتَبِي مِن رُّسُلِهِ مَن يَشَاءُ فَآمِنُواْ بِاللّهِ وَرُسُلِهِ وَإِن تُؤْمِنُواْ وَتَتَّقُواْ فَلَكُمْ أَجْرٌ عَظِيمٌ

“Allahu nuk i lė besimtarėt nė gjendjen qė ndodheni ju, por do ta ndajė tė keqin prej tė mirit. Allahu nuk do t’ua zbulojė tė fshehtėn (qė vetėm Ai e di), por Allahu zgjedh kė tė dojė nga tė dėrguarit e Tij. Besoni nė Allahun dhe nė tė Dėrguarit e Tij! Nėse besoni dhe i frikėsoheni Allahut, ju do tė keni shpėrblim tė madh.”1

Prej ligjeve tė Allahut tė Lartėsuar ėshtė qė robėrit e Tij nuk kanė vetėm njė gjendje tė pandryshueshme dhe tė mbetet besimtari pa u testuar dhe sprovuar. Por ata do t’u nėnshtrohen testeve tė shumta, vetėm nė kėtė mėnyrė ndahen besimtarėt e durueshėm dhe zbulohen hipokritėt e pafytyrė. Dallohen miqtė e Allahut dhe armiqtė e Tij. Nė luftėn e Uhudit i sprovoi Allahu i Lartėsuar besimtarėt e denjė mbetėn nė besimin e tyre, por u zbulua fytyra e mynafikėve, se kėta nuk dėshiruan tė marrin pjesė nė luftė, e tradhtuan tė Dėrguarin e Allahut tė Lartėsuar.

قُل لاَّ يَسْتَوِي الْخَبِيثُ وَالطَّيِّبُ وَلَوْ أَعْجَبَكَ كَثْرَةُ الْخَبِيثِ فَاتَّقُواْ اللّهَ يَا أُوْلِي الأَلْبَابِ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ

“Thuaju: “Nuk barazohet e keqja me tė mirėn, edhe sikur tė tė habisė bollėku i sė keqes. Prandaj kijeni frikė Allahun, o njerėz me intelekt, me qėllim qė tė shpėtoni.”2

Nė kėtė ajet Allahu i Lartėsuar thotė: Thuaju o Muhamed njerėzve se asnjėherė nuk mundė tė barazohet e keqja me tė mirėn edhe nėse ti o njeri je i habitur me sasinė e madhe tė keqes. Ashtu siē nuk barazohet kjo, gjithashtu nuk barazohet i miri dhe i keqi, pėrmirėsuesi dhe shkatėrruesi. Patjetėr qė ēdokush do tė shpėrblehet sipas meritės.

 لِيَمِيزَ اللّهُ الْخَبِيثَ مِنَ الطَّيِّبِ وَيَجْعَلَ الْخَبِيثَ بَعْضَهُ عَلَىَ بَعْضٍ فَيَرْكُمَهُ جَمِيعاً فَيَجْعَلَهُ فِي جَهَنَّمَ أُوْلَـئِكَ هُمُ الْخَاسِرُونَ

“...qė Allahu tė veēojė tė keqin nga i miri; tė kėqijtė t’i palosė njėrin mbi tjetrin, e tė gjithė t’i hedhė nė xhehenem. Kėta, me tė vėrtetė, janė tė humbur.”3

Allahu i Lartėsuar ka siguruar fitore pėr robėrit e Vet dhe humbje pėr armiqtė e tyre dhe atyre qė i ndihmojnė jobesimtarėt pėr tė penguar fjalėn e Allahut tė Lartėsuar. Kėshtu Allahu i veēon dhe i ndan jobesimtarėt e ndytė prej besimtarėve tė mirė e tė lumtur. Dhe Allahu i vė tė kėqijtė njėri mbi tjetrin duke i grumbulluar tė gjithė tė kėqijtė dhe duke pėrfunduar tė humbur nė xhehenem.

Tė nderuar besimtarė!

Duhet kujtuar se besimi nuk ėshtė vetėm fjalė, e cila thuhet me gjuhė, por ėshtė vėrtetėsi me detyra, obligime dhe pėrgjegjėsi. Nuk mjafton thjesht qė njerėzit tė thonė: besojmė dhe veprojmė e kėta tė mos tė ballafaqohen me sprova, vuajtje dhe shqetėsime. Njerėzit mė tė sprovuar ishin tė Dėrguarit e Allahut tė Lartėsuar, meqė ishin mė tė paluhatshmit nė misionin e shenjtė thirrės. Sad b. Ebi Vekasi e pyet Muhamedin, salallahu alejhi ue selem: “Cilėt njerėz janė mė tė sprovuar”, dhe ai pėrgjigjet:
 
الْأَنْبِيَاءُ ثُمَّ الْأَمْثَلُ فَالْأَمْثَلُ ‏ ‏فَيُبْتَلَى الرَّجُلُ عَلَى حَسَبِ دِينِهِ فَإِنْ كَانَ دِينُهُ صُلْبًا اشْتَدَّ بَلَاؤُهُ وَإِنْ كَانَ فِي دِينِهِ رِقَّةٌ ابْتُلِيَ عَلَى حَسَبِ دِينِهِ فَمَا ‏ ‏يَبْرَحُ ‏ ‏الْبَلَاءُ بِالْعَبْدِ حَتَّى يَتْرُكَهُ يَمْشِي عَلَى الْأَرْضِ مَا عَلَيْهِ خَطِيئَةٌ

“Njerėzit mė tė sprovuar janė Pejgamberėt, pastaj ata qė janė mė afėr tyre dhe qė i ndjekin ata. Sprovohet njeriu sipas shkallės sė besimit, nėse ėshtė i fortė nė besimin e tij edhe sprovėn e ka mė tė madhe. Nėse ėshtė i dobėt nė besimin e tij do tė sprovohet sa shkalla e besimit tė tij. Njeriu sprovohet derisa tė ecė mbi tokė pa asnjė mėkat.”4

Sprovat janė tė dobishme; pėrmes tyre vihet nė provė vullneti dhe sinqeriteti i besimtarėve; ato nxjerrin nė shesh dhe ripėrtėrijnė besimin, hapin dhe shndrisin zemrat e besimtarėve. Shumė gjėra nuk do t’i dinte besimtari, po tė mos sprovohej. Pėr mė tepėr, nėn klimėn e sprovės njė besimtar kalitet. Poeti el-Mutenebi thotė:

Mė gjuajti koha me fatkeqėsitė,
Derisa pėlhura e zemrės m’u bė e hekurt.
Dhe u bėra, qė kur tė mė godasin me shigjeta,
Tė thyhen, mend si shigjetat tė preknin njėra me tjetrėn.
Dhe ja kėshtu jetova, e pėr fatkeqėsitė as qė u interesova
Ngase tė mbaj mėrzinė dobi nuk pata e as diēka fitova.

Tė nderuar besimtarė!

Kur besimtari sprovohet, tė jetė edhe mė i vendosur, njėherazi edhe mė i kujdesshėm. Nė vazhdim po i pėrkujtojmė disa udhėzime, e ato janė:

- kėrkimi i mbrojtjes vetėm nga Allahu i Lartėsuar nga sprovat dhe telashet duke iu lutur vetėm Atij.
- Mobilizimi me dituri dhe njohuri mbi rregullat dhe dispozitat e Allahut dhe tė Dėrguarit tė Tij dhe tė kuptuarit e drejtė tė mėsimeve islame.
- Besimtari gjatė sprovave duhet tė jetė i matur dhe syēelė duke mos nxituar pėr tė dhėnė deklarata tė nxituara dhe tė papėrgjegjshme.
- Konsultime me njerėz tė ditur dhe tė menēur e tė devotshėm qė kanė frikė Allahun e Lartėsuar.

Nė kėto kohė fitnesh, sprovash dhe telashesh, duhet tė jemi tė qėndrueshėm dhe tė rezistojmė fuqishėm duke mos lejuar qė tė tjerėt tė fusin dyshime nė parimet dhe mėsimet islame.

رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَيْنَا صَبْراً وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ

“Zoti ynė! Na pajis me durim, na forco kėmbėt tona dhe na ndihmo kundėr kėtij populli jobesimtar!”5 


 

Ulvi Fejzullahu
1.3.200
9


 

1 Ali Imran, 179.
2 Maide, 100.
3 Enfal, 37.
4 Transmeton Tirmidhiu, hadithi ėshtė sahih.
5 Bekare, 250.

                                              www.klubikulturor.com